Povedz to s láskou

Vrámci podpory značky Korunný cukor prichádzajú Slovenské cukrovary so zaujímavou kampaňou, ktorej cieľom je nielen posilniť jej povedomie ale aj vyvolať pozitívnu emóciu a prostredníctvom rozkošnej aplikácie spájať ľudí.

 

 

Kampaň Povedz to s láskou. Povedz to s Korunným cukrom sa nesie v tradične jemnom duchu, ako predchádzajúce vizualizácie tejto značky. Motívom je srdce vytvorené z práškového cukru na bledomodrom podklade obsahujúce logo Korunný cukor a hlavný headline kampane – Povedz to s láskou. Ako už aj samotný názov napovedá, myšlienkou podpory je vytvoriť platformu pre posielanie „sladkých“ odkazov medzi priateľmi, partnermi, jednoducho medzi ľuďmi, ktorí sa majú radi. Umožní im to jednoduchá, milá a bezplatná aplikácia, k použitiu ktorej netreba vlastniť žiadne špeciálne mobilné zariadenie.

 

Myšlienka sladkých odkazov

Vysvetľuje Martina Špilová, marketingový špecialista Slovenských cukrovarov: „Cieľom kampane je ukázať hravým spôsobom cukor v inom svetle. Nie oko potravinovú komoditu, ale skôr ako príjemnú sladkú súčasť života, ktorá spája ľudí bez ohľadu na ich vek, záujmy, či vzdelanie. Existuje množstvo spôsobov, ako sa dá s cukrom ako takým pracovať. Jedným z nich je aj posýpanie hotových múčnikov. Tu niekde, pri pocukrovanej sladkej bábovke, vznikol aj nápad s posielaním „vycukrovaných“ odkazov. Napríklad v minulosti bolo vizuálom kampane cukrové zdobítko na medovníky. Tentokrát sme sa pohrali so sitkom a sladkými odkazmi.“ „Keďže cukor je nesmierne tvárny a možno ho všelijako použiť, máme v tomto ohľade v rezerve ešte veľa nápadov,“ dodáva.

 

 

Ako to funguje? Multimediálne

Poslať blízkemu odkaz v sladkom srdiečku nie je vôbec zložité. Môže tak urobiť každý, kto je prihlásený do siete Facebook. Stačí pod svojim menom navštíviť Facebook fan page Slovenských cukrovarov – Milujem sladký život a použiť  aplikáciu „Povedz to s láskou“. Samotná aplikácia pozostáva zo štyroch rýchlych krokov. Po odsúhlasení podmienok, záujemca napíše krátky odkaz a zadá mailovú adresu toho, komu je správa určená. Potom už priamo pred vami sitko s práškovým cukrom vytvorí text v cukrovanom srdiečku. Hotovo, správa odoslaná. Odkaz možno následne zdieľať prostredníctvom Facebooku, Twitteru, alebo o aplikácií informovať priateľov cez E-mail.

 

 

Kampaň povedz to s láskou prebieha súčasne vo viacerých krajinách koncernu AGRANA – v Rakúsku, v Českej republike, v Maďarsku, v Rumunsku a na Slovensku. Koncern AGRANA v roku 2013 zároveň oslavuje aj svoje 25 výročie vzniku.

 

 

 

Redakcia Beauty&Woman

Foto: Agrana

 

Patrí do vydania