Miloslav Popovič - Muž so železnou kondíciou

Sympatický mladý muž dvoch tvárí. Kým v pracovnom živote zodpovedá za marketingové a komunikačné stratégie obľúbených značiek Hubert, Karpatské brandy a Vitis Pezinok, vo voľnom čase intenzívne trénuje. Maratónky, bicykel a neoprén mu robia pravidelných spoločníkov. Behá, bicykluje, pláva. A je to jasné! „Prepadol“ triatlonu a o svoju „železnú“ kondíciu sa poctivo a s elánom stará.

 

Aj vďaka húževnatosti Miloša Popoviča, marketingového manažéra spoločnosti Hubert J.E., sa dozviete o priebehu a priamych dojmoch z najtvrdšieho dlhého triatlonového preteku Ironman. Aktuálne nahliadneme do švédskeho Kalmaru, ktorý sa stal dejiskom augustovej skúšky železných kondícií vytrvalostných športovcov. A Miloš tam nechýbal!

 

Triatlon je náročný šport nielen na fyzickú kondíciu, ale dá zabrať aj húževnatosti a sebazapreniu. Čím si vás získal?

Po skončení vysokej školy som sa zamestnal a práca vyplnila takmer všetok môj čas. Stal sa zo mňa typický kancelársky človek až do chvíle, keď som ukončil svoje pracovné pôsobenie v Prahe a vrátil sa späť na Slovensko. Začal som sa venovať turistike a postupne som zdolával najvyššie vrcholy sveta, Kilimandžáro, Mont Blanc, Aconcagua, Mount McKinley. Až tu som si uvedomil, že mám problém s kondíciou. Rozhodol som sa pre zmenu. Chodieval som pravidelne plávať, kde som sa zoznámil s partiou, ktorá trénovala na Ironmana, najťažšie preteky v dlhom triatlone. Pridal som sa k nim a môj voľný čas dostal, aj vďaka triatlonu, nový rozmer.

 

Viac sa dočítate v novembrovom čísle Beauty&Woman, ktoré je už v predaji.

 

Patrí do vydania