Flagship store Vermont otvoril v Prahe dvere svojim zákazníkom

Multibrand VERMONT predstavuje svoju najnovšiu predajňu, ktorá sa zároveň stáva vlajkovou loďou spoločnosti. Na ploche 460 m2 ponúka zákazníkom oblečenie a doplnky takmer všetkých módnych značiek, ktoré v súčasnosti zastupuje na českom, slovenskom a maďarskom trhu. Slávnostné otvorenie VERMONT Store Prašná brána sa uskutočnilo v utorok 11. októbra 2022 za účasti zástupcov jednotlivých značiek.

VERMONT zastupuje módne značky ako GANT, KARL LAGERFELD, Diesel, TRUSSARDI a ďalšie, na českom, slovenskom a maďarskom trhu. Odkedy v roku 1999 vstúpila spoločnosť Vermont na trh ako distribútor odevov GANT, rozrástla sa na súčasný multibrand s trinástimi značkami. Zakladateľ spoločnosti VERMONT Amadeus Naumann odhaduje, že do roku 2025 VERMONT ponúkne svojim zákazníkom až dvadsať módnych značiek. Okrem toho chce v budúcnosti predstaviť vlastnú kolekciu doplnkov. Obľúbené kúsky svetových módnych značiek je možné zakúpiť nielen v kamenných predajniach vo všetkých troch krajinách ale i prostredníctvom e-shopu. Doteraz sa spoločnosť VERMONT zameriavala primárne na monobrandové predajne, ale minulý rok sa otvorili i prvé tri multibrandové predajne v pražskom nákupnom centre Westfield Chodov, Letňanoch a v Olympii Plzeň.

 

Oáza módy a designu

V súčasnej dobe predstavuje svoj nový multibrandový koncept na ulici U Prašnej brány, mieste, kde sa spája s Celetnou ulicou. Veľkoryso koncipovaný priestor s rozlohou 460 m2 sa stane vlajkovou loďou obchodu, ktorý ponúka takmer všetky zastúpené značky na jednom mieste.

 

Na vytvorení jedinečného interiéru obchodu VERMONT sa opäť podieľali svetoznámi a renomovaní architekti z talianskeho štúdia Storage Milano. Rovnako ako v prípade predchádzajúcich troch multibrandových obchodov, aj tu vznikla špecifická forma spolupráce s unikátnym VR laboratóriom Virtuplex. Architektonický návrh tak prešiel testovaním vo virtuálnej realite, čo umožnilo vykonať úpravy pred začatím výstavby.

 

Vďaka kompletnej verzii obchodu, vrátane zázemia vytvoreného vo virtuálnej realite, dokázali architekti prispôsobiť niektoré detaily tak, aby čo najviac vyhovovali potrebám zákazníkov a personálu. „Pomocou virtuálnej reality sme nastavili dispozíciu nábytku, optimálnu úroveň osvetlenia a zmenili umiestnenie niektorých stánkov alebo umiestnenie a počet rastlín. Videli sme tiež, ako budú vyzerať použité materiály, medzi ktoré tradične patrí mosadz a drevo. Stručne povedané, uistili sme sa o niektorých čiastkových riešeniach, ktoré budú fungovať v rámci celku,“ opisuje tvorbu priestoru Marco Donati, architekt konceptu.

 

Prvotriedny servis

Pre VERMONT sú ľudia na prvom mieste. Túto filozofiu uplatňuje vo svojom prístupe ku klientom a zamestnancom. Svojich zákazníkov, ako aj svojich zamestnancov si hýčka a je pre neho dôležité, aby sa pri návšteve obchodu cítili pohodlne a radi sa vracali. Preto je dizajn jednotlivých predajní tak starostlivo pripravený. Spoločnosť VERMONT nepodceňuje silu zamestnancov, ktorí prechádzajú dôkladným školením nielen v osobnom prístupe, ale aj v znalostiach módneho poradenstva. Asistenti tak môžu plniť úlohu stylistu a zodpovedne radiť zákazníkom pri výbere. Slávnostné otvorenie VERMONT Store Prašná brána sa uskutočnilo za účasti zástupcov jednotlivých značiek, medzi ktorými boli Patrik Söderström, CEO GANT, Pier Paolo Righi, CEO KARL LAGERFELD a ďalší rovnako zaujímaví predstavitelia módnych značiek. Zúčastnili sa aj dizajnéri z architektonického štúdia Storage Milano, Marco Donati a Giada Torchiana.

Patrí do vydania