Povstaň, rytier George!

George Clooney a Natalia Dormerová sú hviezdy najnovšej kampane Nespresso „Výprava“. Epickej výpravy za najlepšou kávou v celom kráľovstve.

Na obrazovky celého sveta sa vracia George Clooney ako ambasádor značky Nespresso, a to v úlohe, v akej sme ho doteraz nikdy nevideli. Vo „Výprave“ si na seba George Clooney berie brnenie, aby udatne zachránil stredoveké kráľovstvo; potom v uliciach New Yorku hľadá to, po čom jeho srdce túži - a tým je najlepšia káva v celom kráľovstve. Vedľa neho sa v tomto veľkom epickom dobrodružstve objaví jedna z najslávnejších kráľovien strieborného plátna, Natalia Dormerová. Ide o doteraz najväčšiu globálnu kampaň v dejinách Nespresso.

 

Rytierska odmena

„Výprava“ je inšpirovaná neutíchajúcou snahou spoločnosti Nespresso prinášať výnimočné kávové zážitky. 30-sekundová televízna reklama sprevádzaná skladbou “Solsbury Hill“ od Petra Gabriela sa odohráva na stredovekom hrade, kde George hrá cnostného rytiera, v službách rešpekt vzbudzujúcej kráľovnej. Potom, čo George zabije draka, aby zachránil jej kráľovstvo, je mu ponúknutá odmena, v dôsledku čoho sa vydá na veľkú výpravu hľadať to, po čom úprimne túži. Pri svojom hľadaní sa okrem stredovekého dvora ocitne aj v kine a v dvojposchodovom autobuse, aby dokázal, že sa nezastaví pred ničím, len aby našiel svoje milované Nespresso.

 

„So značkou Nespresso spolupracujem už veľa rokov a som veľmi rád, že sme znovu spoločne pred kamerou. Tentokrát mám príležitosť spolupracovať s nesmierne talentovanou Nataliou Dormerovou a splniť si svoj sen zahrať si stredovekého rytiera,“ povedal George Clooney.

 

Skutočne vznešená kráľovná

V tohtoročnej kampani vedľa Georga žiari Natalia Dormerová, ktorá využíva svoje bohaté skúsenosti pri plnení kráľovských povinností. Nie je prekvapením, že úlohu prísnej a náročnej kráľovnej vystihuje dokonale; ako veľká fanúšička kávy Nespresso dokonca bola pre túto úlohu priam stvorená.

 

„Nespresso mám veľmi rada a moja rodina vraví, že táto reklama je pre mňa ako stvorená. A pracovať s Georgeom Clooneym je pre mňa splnený sen. Je tak milý a naviac aj vtipný. Jeho prácu obdivujem už niekoľko rokov, takže príležitosť stretnúť sa s ním a pracovať bola priam úžasná“ uviedla o práci na „Výprave“ Natalia Dormerová.

 

Hľadanie dokonalosti

Kampaň “Výprava“ poukazuje na to, čo všetko sme ochotní urobiť pre jedinečný zážitok z kávy, je inšpirovaná prácou, ktorú odvádza spoločnosť Nespresso, aby zaistila, že kvalita ich kávy je udržateľná,“ uviedol Alfonso Gonzalez, generálny riaditeľ pre globálny marketing v spoločnosti Nespresso. „V rozšírenom obsahu tejto kampane George po prvýkrát komunikuje s niektorými z najdôležitejších ľudí, vďaka ktorým je káva Nespresso tak výnimočná, a to vo všetkých fázach procesu Nespresso – od pestovateľov kávy, cez kontrolórov kvality kávy až po zamestnancov našich butikov, ktorí zdieľajú svoje odborné znalosti. Našou snahou je ponúknuť zákazníkom vždy to najlepšie, a práve vďaka týmto ľuďom sa nám to darí.“

 

Ako dlho máte rada Nespresso? Kedy ste o značke po prvýkrát počula alebo ju ochutnala? Ktorá je vaša obľúbená príchuť?

Natalia Dormerová: Ja pijem Nespresso stále. Moja rodina vraví, že som na túto úlohu ideálna, pretože Nespresso mám naozaj veľmi rada. Mám ich kávovary aj šľahače mlieka. Kávu v kapsulách som začala piť na jednom natáčaní pred mnohými rokmi. Potom som objavila Nespresso a potom už to šlo samo. Konkrétnu kávu si vyberám každý deň podľa aktuálnej nálady. Mám veľmi rada Arpeggio, ale jednotlivé kávové zmesi často striedam. Tiež mám rada vianočné Variations, najmä tie, ktoré sú trochu korenisté.

 

Viac informácii o kampani nájdete na webových stránkach www.nespresso.com.

Patrí do vydania