Fashion News

Ellie Goulding zažiari v jarnej kampani Deichmann

 

Britská speváčka Ellie Goulding je jednou z mála hviezd, ktoré si samy skladajú svoje pesničky a pritom ovládajú i hranie na niekoľkých hudobných nástrojoch. Svojou piesňou zo soundtracku k filmovému trháku Päťdesiat odtieňov sivej zaútočila na špičku hitparád a patrí k najúspešnejším britským sólovým umelkyniam minulého desaťročia. So svojou prvou vlastnou kolekciou obuvi Star Collection, ktorú pripravila v spolupráci so značkou DEICHMANN, „dobyje“ od začiatku marca aj svet obuvi.

 

Speváčka Ellie Goulding zaujme nielen pôsobivým hlasom, ale aj vybraným vkusom. „Pre mňa je obuv výrazom momentálnej nálady. Uvedenie vlastnej kolekcie mi umožňuje vyjadriť môj štýl. Moja kolekcia obsahuje modely na každú príležitosť – naozaj sa neviem rozhodnúť, či nosím radšej podpätky alebo sandále – stále ich striedam,“ hovorí 30-ročná speváčka.

 

Kolekcia Ellie Goulding for DEICHMANN sa nesie v duchu motta „Kráčaj v štýle hviezd“ („Rock your Look“) a objavia sa v nej tenisky, etnosandále, podpätky, platformy, espadrilky alebo šľapky na podpätku v pestrých farbách či extravagantných tvaroch. Sprievodnú kampaň vytvoril hviezdny fotograf Louie Banks v Londýne, za styling zodpovedala Cher Coulter, ktorá už spolupracovala s hviezdami ako Rosie Huntington-Whitley, Kirsten Dunst alebo Demi Moore. Režisérom sprievodných TV spotov sa stal Emil Nava, známy realizáciami hudobných videoklipov pre Rihannu, Selenu Gomez, Calvina Harrisa alebo Ne-Yo.

 

Lindex oslavuje ženské priateľstvo

 

Nie je nič lepšie, ako keď sa veľký módny reťazec vo svojej kampani inšpiruje skutočnými ženami a ich príbehmi. Najnovšiu jarnú kolekciu spodnej bielizne značky Lindec inšpirovali skutočné priateľky. V kampani Bra-volution sa predstavuje šesť žien spoločne so svojimi blízkymi priateľkami.

 

Účastníčky predchádzajúcich kampaní Bra-volution dostali možnosť znovu prejaviť záujem o účasť. Šesť vybraných finalistiek si malo priviesť blízku priateľku a na jeden deň sa stať modelkami. Kampaň je oslavou posilňujúceho a povznášajúceho ducha ich vzájomných vzťahov.

 

„Priviedla som si moju nádhernú mamu. Veľa toho prežila, stále však chodí so vztýčenou hlavou. Som nesmierne hrdá na to, že som jej dcéra. Chcem jej poskytnúť túto príležitosť, aby som jej ukázala, ako veľmi si ju vážim. Chcem, aby sa cítila krásna, pretože taká skutočne je,“ hovorí Rikke Karlsveen z Nórska.

 

„Kampaň Bra-volution ma inšpirovala k tomu, aby som vždy bola tou najlepšou verziou samej seba. To je dôvod, prečo sa chcem vrátiť a podeliť sa o tento zážitok s mojou sestričkou. Som presvedčená, že táto skúsenosť na ňu veľmi zapôsobí a pomôže jej pri tom, aby sa z nej stala silná a sebavedomá žena," hovorí Monika Zilenaite z Litvy.

 

Jarná spodná bielizeň prichádza v jemných pastelových odtieňoch s nádychom šedej mélange. Romantická kolekcia zvýrazňujúca ženskosť je vyrobená z jemných tkanín.

 

 

Louis Vuitton x Supreme

 

Keď sa spojí luxusný módny dom so street­wear značkou, väčšinou z toho vyjdú nové ikonické produkty, po ktorých všetci túžime. Tentoraz však nehovoríme o novej spolupráci H&M s ďalším svetovým dizajnérom, ale o ochote francúzskeho domu Louis Vuitton spojiť sa so športovou značkou Supreme. V mužskej kolekcii na jeseň 2017 sa objavili kúsky spájajúce dve ikonické logá, ktoré pobláznili celú módnu komunitu – tenisky, cestovné tašky, športové bundy, vyšívaný denim i puzdrá na mobil.

 

„Dnes sa nemôžete rozprávať o newyorskej pánskej móde bez Supreme, je to obrovský globálny fenomén. Keď som bol na college, pracoval som v spoločnosti v Londýne, kde som mal rozbaľovať krabice Supreme, je to niečo, čo som poznal celý život. Mám pocit, že sila ich grafiky verzus sila grafiky Louis Vuitton mi dáva niečo ako pop-artový pocit – dokonale spolu fungujú,“ povedal umelecký riaditeľ Louis Vuitton pre pánsku módu Kim Jones pre WWD.

 

IZIPIZI okuliare z múzeí aj na Slovensku

 

Francúzsky startup IZIPIZI na Slovensku dosiaľ nebol veľmi známy, ich originálne dizajnové okuliare však na očiach nosí napríklad Jude Law či Christian Louboutin a predávajú sa v slávnych galériách po celom svete. Štýlové plastové okuliare za veľmi prijateľnú cenu sa dajú kúpiť napríklad v MoMA, ale aj v slávnych obchodných domoch Colette či Le Bon Marché v Paríži, Selfridges a Harrods v Londýne či Bloomingdale’s v New Yorku.

 

Jej základy spočívali v idei, že okuliare môžu byť putovným produktom, ktorý môže na chvíľu pomôcť komukoľvek, kto ich práve potrebuje. Pod názvom See Up tieto rámy teda inštalovali do niekoľkých z najväčších francúzskych bánk, neskôr aj do galérií či múzeí. Dnes IZIPIZI vyrába niekoľko typov okuliarov, od tých na čítanie či s dioptriami do diaľky až po zaujímavé „screen“ rámy určené pre všetkých moderných dobrodruhov, ktorí veľkú časť dňa strávia pozeraním na obrazovku počítača.

 

Odteraz ich nájdete aj v dizajnovom showroome Kabinet v Bratislave. Pestrofarebné jednoduché okuliare odštartovali na trhu v roku 2010 pod značkou See Concept.

 

Katy Perry je dizajnérkou topánok!

 

Ellie Goulding nie je jedinou hudobnou hviezdou, ktorú túto sezónu budeme spájať so štýlovými topánkami. Sandále, lodičky, tenisky či baleríny v Katy Perry Collections sú presne také ako speváčka samotná – veselé, uletené, farebné a nepredvídateľné. Ich devízami sú originálne detaily, bláznivé kombinácie farieb a unikátne tvary. Katy sa vraj pri ich navrhovaní inšpiruje na svojich cestách, možno práve preto sa jedna z jej línií volá Hav’ana Good Time a iná Holiday. V kubánskej kolekcii nájdete inšpiráciu nablýskanými veteránmi z 50. rokov, karibskou hudbou, tropickým ovocím či večermi v zadymených havanských kaviarňach.

 

Pri Katy nikdy neviete, s čím príde nabudúce, a tak po vianočnej kampani s H&M teraz môžete mať doma skutočné módne kúsky z jej vlastnej produkcie – farebné sandále s korálikovými strapcami, sandále na podpätku v tvare kubánskej cigary, balerínky inšpirované farebnými veteránmi či topánky posiate hviezdnym prachom. Všetky chutné, zábavné a originálne kúsky nájdete na www.katyperrycollections.com.

Patrí do vydania