NEHERA - desať rokov znovuzrodenia značky

Desať rokov na trhu nedávno oslávila slovenská značka NEHERA retrospektívnou módnou prehliadkou na bratislavskom Námestí Slobody. Prvou na Slovensku. Prierez kolekciami, ktoré počas desiatich rokov oslovili fanúšikov módy po celom svete, predviedli okrem modeliek aj známe slovenské osobnosti, ako Táňa Pauhofová – spolu s Aňou Geisler tvár aktuálnej kolekcie značky, Nela Pocisková, Ema a Soňa Müllerové, Barbora Brusková, Sasha Gachulincová, ale aj Kamila Filipčíková, ktorá prehliadku otvárala alebo Filip Hrivňák, ktorý prehliadku uzatváral.

Funkčný komfort a minimalizmus
NEHERA pred desiatimi rokmi vsadila na funkčný komfort, minimalizmus, kvalitu a udržateľnosť použitých materiálov. Táto stratégia sa značke vyplatila - našla si zákazníkov po celom svete a medzi jej najväčšie trhy patria Japonsko, Čína alebo Južná Kórea. Svoje kolekcie pravidelne predstavuje v Paríži na týždni módy.

„Keď sme značku preberali, mali sme plány na jej znovuzrodenie a hľadali sme cesty, ako ich najlepšie dosiahnuť. Vyplatilo sa nám staviť na renomovaný kreatívny tím, predstavenie umeleckého  smeru v Paríži a cestu jednoduchého dizajnu a minimalizmu s vysokým dôrazom na kvalitu a inovatívnosť, ktorý si ľahko našiel svojich zákazníkov,” hovorí Bibiána Zdútová, šéfka značky NEHERA.

NEHERA v posledných mesiacoch oslovuje aj publikum na Slovensku, kde pravidelne organizuje pop-upy pre zákazníkov a pripravuje aj otvorenie novej predajne v Bratislave.

Autor
DD, Foto/Vlado Vojtela a Matyáš Matlach
Patrí do vydania