Spokojný klient sa vracia aj s priateľmi

Saskia Peslarová,riaditeľka hotela Vivaldi.Narodená v znamení leva, odhodlaná biť sa a vyriešiť akýkoľvek problém k spokojnosti druhých.

Aká bola vaša cesta na post vrcholovej manažérky hotela Vivaldi?

Po skončení štúdia som odišla na niekoľko rokov do Londýna. Bývala a pracovala som u rodiny, ktorá bola pôvodom zo Sicílie. Po návrate z Londýna som pôsobila ako manažérka vo firme, ktorá dovážala dizajnový nábytok a svietidlá z Talianska, spolupracovala som s významnými českými architektmi. Svoje skúsenosti som chcela zúročiť vo vlastnom podnikaní, ktorému som sa venovala desať rokov. Pracovala som pre eventovú agentúru zabezpečujúcu konferencie, školenia, kongresy a akékoľvek spoločenské akcie vrátane svadieb. S množstvom vtedajších klientov mám tu česť stretávať sa pracovne i na svojom súčasnom poste. Táto skúsenosť bola veľkým prínosom pre moju súčasnú prácu, pretože poznám potreby klienta i z druhej strany.

Napĺňa táto práca vaše predstavy a očakávania? Pohlcuje vás táto práca naplno alebo si dokážete nájsť čas aj na oddych a relax?

Vedenie hotela je práca na plný úväzok v pravom zmysle slova. Je dôležité, aby hosť vedel, že v hoteli nájde vždy kontaktnú osobu, ktorá je mu k dispozícii po celý čas pobytu. Samozrejme, že sa snažím rozdeliť povinnosti a kompetencie i svojim kolegom a nájsť si chvíľku sama na seba. Vďaka faktu, že hotel je rodinná firma, je pre mňa veľkou pomocou zázemie pána majiteľa, ktorý síce chod hotela „sleduje z diaľky“, ale je kedykoľvek pripravený postaviť sa za mňa pri akomkoľvek rozhodnutí.

Viac sa dočítate v čísle júl - august Beauty&Woman, ktoré je už v predaji.

 

Patrí do vydania