SIMM Madrid - Najnovšie trendy i nové módne stratégie

Na 67. ročníku SIMM v Madride boli odprezentované obchodníkom a odbornej verejnosti najnovšie trendy komerčnej módy a nové stratégie na posilnenie rozvoja tohto priemyselného odvetvia. Na tomto veľtrhu sa zúčastnilo 800 spoločností, čo predstavovalo nárast až o 62 percent oproti februáru 2011. Celková plocha pre vystavovateľov bola 13 850 metrov štvorcových. Zo zahraničných vystavovateľov zaznamenali najväčší nárast odevné spoločnosti z Francúzska. Celkový nárast až o 22 % oproti februáru 2011 zaznamenali aj IFEMA Fashion Showrooms. Experti z oblasti módy odprezentovali v Speaker´s Corner Forum nové trendy a kolekcie na jeseň/zimu 2012/2013.

V EGO priestore predstavilo svoje módne kolekcie 21 mladých módnych dizajnérov. Okrem domácich španielskych vystavovateľov a firiem sa predstavilo viac ako 30 vystavovateľov z Francúzska, došlo k nárastu vystavovateľov z Portugalska, Nemecka, Talianska a Veľkej Británie, z Baleárskych ostrovov, Castile Leon, ako hosťujúceho regiónu na veľtrhu SIMM. Najviac značiek a firiem bolo na tomto veľtrhu módy z oblasti Madridu, Katalánska, Valencie a Andalúzie. Z mladých módnych dizajnérov a značiek možno vyzdvihnúť Jimena Rilova Tocados, Marta Moore, Mónica Guillám, Santa Mistura, Indorata, Flaska Laverne, Apodemia a Susana Escribano.

Autor
Daniela Drábová
Patrí do vydania