Apríl 2006

Blíži sa 15. výročie pôsobenia módneho salónu Lýdie Eckhardt. Salónu, ktorého majiteľka, zakladateľka a tvorivá duša dnes už patrí ku skupine ľudí, ktorým zvykneme hovoriť celebrity. Táto žena s krásnym úsmevom má za sebou nesporne kariéru, ktorú by jej mohol kde-kto závidieť. Čo všetko sa za jej úspechom skrýva? Ako ona sama vníma svoju životnú púť a všetko to, čo dosiahla? Aké sú jej priority, pohľad na seba, ľudí navôkol, na život ako taký?

Inšpirujte sa novými riasenkami, ktoré by nemali chýbať ani v jednej dámskej kozmetickej taštičke…

Vône, ktoré vás budú rozmaznávať a navodia atmosféru leta, dovolenky, relaxu a zábavy a nezabudnuteľných zážitkov

Tvárou kampane MANGO jar 2006 je Bianca Balti. Táto dvadsaťjedenročná modelka je v modelingu veľkým objavom. Zažiarila v reklamných kampaniach najprestížnejších značiek, akými sú Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli, Missoni a Donna Karan.

Pre sezónu jar a leto 2006 je charakteristická prirodzenosť, romantické etno a folklór, vychádzajúce najmä z afrických a arabských tradícií. Móda je poznačená slnkom, morom, čokoládou a záplavou detailov.Kvetinky a čipky, háčkované detaily a lesklé kamienky, volániky, ozdobné nášivky a textilné ruže, nespočetné množstvá korálikov a výrazné doplnky v podobe náhrdelníkov, náramkov, brošní a opaskov z kovu, dreva či textilu.

Svetom módy iba zdanlivo rezonujú stále tie isté mená. Mnohokrát nám uniká, že za menami renomovaných módnych značiek sa už dávno ukrýva nová generácia talentovaných dizajnérov a popritom vzniká množstvo mladých agresívnych značiek. Mnohí z týchto dravých tvorcov sú odbornou kritikou považovaní za vychádzajúce hviezdy módneho biznisu.


Veľkolepý módny dizajnér Emanuel Ungaro má v sebe neobyčajné spojenie temperamentnej elegancie Taliana a bezstarostnej kreativity Francúza. Zrejme práve vďaka talianskej výchove spievajúceho krajčíra a detstvu prežitému v prostredí čarovného francúzskeho vidieka genialita tohto návrhára spočíva v neopakovateľnom zmysle pre nádherné kombinácie farieb a podmanivých vzorov.

Nevyzerá dobre v oblekoch od dizajnérov, rád klame a najradšej spomína na leto roku 1969. Táto zvláštna charakteristika by sa hodila na viacerých mužov, ale len jeden dokáže svoje myšlienky tak dobre vyjadriť hudbou. Rocker so šarmom chlapca a neuveriteľne romantickým srdcom.

Hieronymus Bosch patrí k najosobitejším a najpodivuhodnejším holandským umelcom 16. storočia. O jeho živote je známe veľmi málo. Vie sa len, že jeho pravé meno bolo Jeroen van Aeken a že sa narodil v Hertogenboschi v severnom Brabantsku. Väčšinu svojho života prežil v rodnom meste, kde aj umrel. Pochádzal z maliarskej rodiny – maliarom bol jeho otec, starý otec aj strýko. Reprodukcia jeho najznámejšieho diela Záhrada pozemských rozkoší sa používa na reklamné účely rovnako často ako Leonardova Mona Lisa.

Tak ako, milé súťažiace, ešte ste neoľutovali, že ste sa s nami dali do súťaženia? Verím, že nie, veď istotne nejedna z nás už dávno chcela čo-to podniknúť, len jej chýbala vhodná príležitosť a správna motivácia. O motiváciu v podobne zaujímavých výhier sa postarala redakcia vášho Beauty&Woman. Rovnako vytvorila príležitosť – súťaž Urobme to pre seba. Na vás, milé naše čitateľky, bolo, aby ste urobili najväčší kus práce.