Peter Krpelan - Nenápadne nápadný

Vždy upravený, trendovo oblečený, s originálnymi doplnkami a slabosťou pre značkové okuliare, pánske značkové hodinky a exkluzívne parfumy. Jeho obľúbenými značkami oblečenia sú Jean Paul Gaultier, CHANEL, Dior od Johna Galliana a MOSCHINO. So značkou CHANEL ho spája už niekoľkoročná práca umeleckého vizážistu a PR manažéra značky pre Slovensko.Peter Krpelan. Nenápadne nápadný sympatický mladý muž, ktorý svoj výzor nikdy nepodcení. Práve vďaka nemu sa môžu čitateľky Beauty&Woman dozvedieť o luxusných novinkách v starostlivosti o pleť, dekoratívnej kozmetike a móde CHANEL.

Práca umeleckého vizážistu pre CHANEL je určite veľmi zaujímavá a vzrušujúca. Ako si sa dostal k práci pre túto exkluzívnu značku?

Prácu vizážistu som vykonával už niekoľko rokov predtým, ako som dostal ponuku od zástupcov značky CHANEL z Paríža. Dva dni po osobnom stretnutí som priletel do Paríža a absolvoval prvé školenie a získal som prvé skúsenosti so značkou CHANEL.

Čo Ťa na tejto práci zaujíma a fascinuje?

Je veľmi zaujímavé stále sa stretávať s novými ľuďmi, komunikovať s nimi. Mám veľmi dobrý pocit, keď môžem klientkám pomôcť a poradiť, ako si správne urobiť mejkap, a som rád, keď odchádzajú po líčení spokojné a sebavedomé. Vždy sa veľmi teším na novinky v kozmetike, ktoré prináša značka CHANEL na danú sezónu, pretože nové produkty, paletky očných tieňov a leskov na pery sú vždy mimoriadne luxusné a kreatívne prevedené. Samozrejme, tieto prekvapenia sú vždy aj v móde a doplnkoch.

Kde sa zdokonaľuješ v nových trendoch v mejkape tejto značky?

Pravidelne sa zúčastňujem na školeniach v kreatívnom štúdiu značky CHANEL v Paríži alebo v iných európskych metropolách. Pod vedením medzinárodných školiteľov absolvujem troj- až päťdňové školenia.

Aké sú podľa Teba slovenské ženy? Dbajú o svoj zovňajšok dostatočne?

Slovenky sú veľmi vnímavé, majú záujem o nové produkty, starajú sa o seba, pracujú na zdokonaľovaní svojho výzoru. Je to v rámci ich možností, ale každopádne sa snažia vyzerať dobre. Uprednostňujú jemné, menej nápadné líčenie, výrazný červený rúž na perách je stále vnímaný ako niečo nevhodné, pritom všade vo svete je bežným doplnkom denného outfitu.

A ako je to so slovenskými mužmi? Starajú sa o svoj výzor a svoju pleť rovnako ako ženy?

Aj muži na Slovensku sa snažia vyzerať dobre a príťažlivo. Čoraz viac používajú starostlivosť o pleť, niektorí aj korektor na prekrytie nedostatkov pleti a samozrejmosťou je používanie kvalitných parfumov a celková úprava zovňajšku.

Poradil by si našim čitateľkám, čo je pre svieži a dokonalý vzhľad pleti najdôležitejšie?

Dlhý a kvalitný spánok, ktorému predchádza dôkladné vyčistenie pleti zavŕšené nanesením kvalitného regeneračného krému. Dôležité je zjednotenie tónu pleti ľahkým mejkapom, trocha farby na líčka, kontúrovacia ceruzka na oči, riasenka a lesk na pery. A, samozrejme, upravené vlasy, ktoré si vždy na ženách všimnem, pretože pracujem aj ako kaderník. S týmto kozmetickým minimom môže každá žena sebavedome začať nový deň.

Aké sú Tvoje záľuby a vášne?

Jednoznačne cestovanie, zábava s priateľmi, návštevy kvalitných nočných klubov. Rád nasávam históriu nových miest a spoznávam nové kultúry. Popritom pravidelne cvičím v posilňovni a zaujímam sa o módu a módne trendy, dávam si záležať na svojom zovňajšku.

Do čoho najviac investuješ zarobené peniaze?

Do cestovania, oblečenia a doplnkov. Potrpím si na kvalitné značkové hodinky, okuliare, topánky a exkluzívne parfumy. Rád míňam peniaze na drahé „zbytočnosti“, ktoré ma však vždy potešia.

Čo je pre Teba v živote najdôležitejšie?

Veľkú silu mi dodáva pocit, že mám okolo seba veľa dobrých a skutočných priateľov. Nemám rád samotu.

Umelecká vizážistka značky Lancôme Gucci Westman snívala sen o kariére vizážistky a našla cestu, ktorá ju priviedla k tomuto povolaniu, hoci začínala ako opatrovateľka detí. Máš aj Ty rovnakú túžbu pracovať pri zrode nových produktov CHANEL po boku umeleckých vizážistov CHANEL priamo v mekke módy, v Paríži?

Bola by to pre mňa určite výzva, nová skúsenosť. Táto práca si vyžaduje veľmi vysoké pracovné nasadenie a zodpovednosť, veď títo ľudia navrhujú produkty, ktoré sú úspešné a výborne sa predávajú na celom svete.

Autor
Daniela Drábová