Sieť potravín Môjobchod – ten správny sused

10 rokov od založenia

Značka Môjobchod odštartovala svoju cestu v roku 2012 a úspech zaznamenala už veľmi krátko po otvorení. Môjobchod je silnou franšízou združujúcou nezávislých maloobchodníkov s potravinami a zmiešaným tovarom, ktorých predajne sa nachádzajú po celom Slovensku. Môjobchod v sebe spája výhody nakupovania v menších lokálnych potravinách a vysoké štandardy, čerstvosť a kvalitu. Za úspešnou sieťou potravín stojí silný partner METRO CASH AND CARRY, ktorý pomáha zákazníkom plniť si podnikateľské sny prostredníctvom podpory, ktorú im poskytuje, či už vo forme kompletného marketingového zastrešenia, atraktívneho brandingu, distribuovaného akciového letáku, no najmä poskytnutím know-how s dlhoročnými skúsenosťami. Počet predajní rokmi rapídne stúpa pre vysoký záujem podnikateľov o otvorenie franšíz.

 

„Rok 2022 Môjobchod radí medzi prelomové roky. Dosiahol nielen otvorenie 750. predajne, ale prišiel aj s novým konceptom ambassador predajní kombinujúcich moderný minimalistický dizajn, inovatívne riešenia vedúce k zníženiu energetickej náročnosti prevádzky a rozšírenie produktových radov vlastných značiek Fine Life a ARO. Funkčné usporiadanie sortimentu zároveň šetrí zákazníkovi čas pri nakupovaní. Kvalita a čerstvosť potravín je neodmysliteľnou súčasťou značky Môjobchod a je jedným z primárnych atribútov, vďaka ktorému sa značka rozšírila o viac ako 440 prevádzok za posledných 5 rokov“, potvrdil head of franchise Matej Varga.

 

Dvojka na trhu

Desať rokov od svojho založenia získala sieť Môjobchod 2. miesto v počte franšízových prevádzok na slovenskom trhu. K úspechu sa dopracovala najmä snahou dostať sa k svojim zákazníkom čo najbližšie, ponúkať kvalitný sortiment a vytvoriť príjemnejší priestor na nákup. Veľkosť tohto projektu naberá na číslach každým mesiacom. Značka sa snaží vytvárať priestor pre každého, kto chce ukázať usilovnosť a oddanosť v podnikaní.

 

Ambassador koncept

Moderný obchod 21. storočia. Aj tak by sa dal popísať nový koncept predajní v sieti Môjobchod, ktorý značka uviedla do života v tomto roku. Modelové obchody kombinujú najnovšie know-how z retailu, prozákaznícky orientovaný merchandising; priestory, v ktorých sa zákazník cíti príjemne, a zároveň kde dokáže nakúpiť všetko, čo potrebuje. Okrem širokej škály potravín vám ponúka predajňa vždy niečo naviac – vysokokvalitnú kávu Costa Coffee to go, chutné rýchle jedlo so sebou v podobe hot dogu, ale aj čerstvé pečivo Minit priamo z pece.

 

Prvou ambassador predajňou Môjobchod sa stali Potraviny Madunice (okres Piešťany). Lokálni zákazníci si vynovený dizajn okamžite zamilovali a značka sa teší obrovskému úspechu. Ďalším úspešným ambassador projektom je Môjobchod potraviny STEIN na Bernolákovej ulici 7 v Bratislave.

 

Víziou ambassador predajní je ich zastúpenie po celom Slovensku. K Maduniciam a Bratislave sa tak pridali ďalšie dva nové modelové obchody v košickom okrese. Potraviny Mlynky sa nachádzajú v srdci Slovenského raja v obci Prostredný Hámor, ktorý navštevujú nielen domáci zákazníci, ale najmä turisti, ktorých je v tejto oblasti neúrekom. Ambassador bol v obci Mlynky slávnostne otvorený 29. novembra 2022 a veľkolepým otvorením sprevádzala domácich tvár značky Môjobchod Gizka Oňová.

 

Druhou košickou ambassador predajňou, ktorá otvorí svoje brány na konci januára 2023, je prevádzka Vaše potraviny na Bratislavskej ulici. „V súčasnosti hľadáme ďalšie príležitosti pre otvorenie ambassador predajne na strednom Slovensku. Môže ísť nielen o existujúcu prevádzku, ktorá prejde kompletným remodelom, ale aj o úplne nového majiteľa ktorého cieľom je vstúpiť do našej aliancie“, potvrdil Matej Varga.

 

Digitálne novinky

Sieť spustila v júli 2022 vernostný program v podobe mobilnej aplikácie Môjobchod extra. Použitím aplikácie získavajú zákazníci mnohé výhody, tým najvýznamnejším benefitom je dostupnosť zľavových kupónov na obľúbené produkty. Okrem toho aplikácia ponúka zobrazenie akciového letáka, vyhľadanie najbližšej predajne Môjobchod vo vašom okolí, odporúča skvelé tipy na chutné a cenovo dostupné recepty, a v neposlednom rade odmeňuje zákazníkov za nákup stieracími žrebmi po naskenovaní QR kódu z bločku. „V súčasnosti je možné vernostnú aplikáciu využiť vo viac ako 300 predajniach Môjobchod a záujem zo strany prevádzok o jej využitie neustále stúpa. Zákaznícky sa tiež teší veľkému úspechu“, dodáva marketingová manažérka Klaudia Hrdličková.

 

Patrí do vydania