Editoriál

Editoriál Čoraz viac ma fascinuje móda. Sledujem ju neustále v časopisoch a na internete. Je čas fashion weekov a práve dnes som úplne nadšená novou kolekciou ready to wear jar/leto 2015 od Jean Paul Gaultiera, ktorú odprezentoval v rámci Paris Fashion week v sobotu 27. septembra. Je to neuveriteľné, aká je fantázia umelca, ktorý dokáže vytvoriť desiatky rôznych módnych kreácií, originálnych modelov s jeho nezameniteľným rukopisom.

 

 

Venovať môj príhovor práve Jean Paul Gaultierovi vôbec nie je náhoda. Tento fenomenálny dizajnér vytvoril v spolupráci so spoločnosťou Lindex módnu kolekciu pre ženy a deti, ktorá sa už čoskoro, 8. októbra, bude predávať aj na Slovensku v troch predajniach Lindex v Bratislave, v Nitre a v Košiciach a online na www.lindex.com. Pri príležitosti 60. výročia značky Lindex usporiadali veľkolepú módnu šou vo Švédsku v Gothenburgu. Bolo mi cťou zúčastniť sa na tomto výnimočom evente. Pozvánka na meno prišla vo veľkom časovom predstihu a pri množstve povinností čas rýchlo beží a zrazu tu bol deň D a 11. September 2014. Program aj miesto konania módnej šou boli tajné, takže do poslednej chvíle nikto netušil, či sa pán Gaultier objaví na móle. Lindex pripravil veľkolepú šou, na ktorej predstavili novú kolekciu na jeseň/zimu pre ženy a deti. Na záver sa šou stupňovala a doslova zlatým ukončením bola módna prehliadka Jean Paul Gaultier pre Lindex. Na móle sa objavila ikonická modelka Karen Elson, vystúpila dvojica Icona Pop a na móle sa v rámci defilé objavil sám pán Gaultier. Počas standing ovation padali z „neba“ zlaté konfety, ktoré sa ligotali na čiernom prehliadkovom móle. Na tejto šou sa zúčastnilo 1 600 hostí a mne sa splnil dávny sen, stretnúť sa s módnym géniom. Tento silný zážitok zostane v mojej pamäti navždy o to viac, že sa mi podarilo s majstrovským dizajnérom odfotografovať. Dva náročné dni spojené s cestovaním a programom do nočných hodín splnili moje očakávania. Nádherná akcia má zároveň aj charitatívny zmysel. Jean Paul Gaultier navrhol pre Lindex krásny ružový kožený náramok. Desať percent z predaja kolekcie Jean Paul Gaultier pre Lindex a celý výťažok z predaja ružového náramku bude venovaný Lige proti rakovine na podporu projektov, ktorých cieľom je pomoc ženám bojujúcich s rakovinou prsníka.

 

Vaša Daniela

 

 

Autor
Daniela Drábová
Patrí do vydania