Dajte chrípke mat

Zamýšľate sa nad tým, ako sa nestať súčasťou chrípkových štatistík? Ako znížiť riziko chrípky či nachladnutia na minimum? Stimulujte svoj imunitný systém.

 

Odborníci sa zhodujú, že odolný organizmus je menej náchylný na akékoľvek vírusové alebo bakteriálne ochorenie. Odporúčajú preto predovšetkým posilňovať ho a zvyšovať tým jeho imunitu – dostatočným spánkom, kvalitou prostredia, v ktorom trávime väčšinu času, vyváženou stravou bohatou na vitamíny a minerály, pravidelným športovaním.

 

Nenahraditeľné antioxidanty

Imunitný systém je nevyhnutné aktivizovať vhodnými rastlinnými a biologickými liečivami či podporiť jeho ochranu pred voľnými radikálmi prírodnými výživovými doplnkami – vitamínmi a minerálmi s antioxidačným účinkom. Dokážu vytvoriť akúsi obrannú líniu organizmu – imunitný systém práve vďaka nim po strete s vírusmi dokáže okamžite zareagovať! Najdôležitejšia úloha v zabezpečovaní správnej funkcie imunitného systému v boji proti chrípke či nachladnutiu patrí vitamínom C a D, zinku, selénu, železu, omega-3 nenasýteným mastným kyselinám či výťažku echinacey. Podľa posledných klinických štúdií ich pravidelný príjem zvyšuje odolnosť voči chrípke až o 40 %!

 

 
Viac sa dočítate vo februárovom Beauty&Woman, ktoré je už v predaji.

 

 

Patrí do vydania: 
Február 2014