Miroslav Palát - Tescoma to má

Keďže nie som profesionálnym kuchárom ako asi väčšina mužov, na kuchyňu a kuchynské potreby a doplnky sa pozerám iba okrajovo. Skôr ma v predajniach a obchodných systémoch upúta nejaký ten „dizajnový kúsok“ a pomerne často narazím aj na výrobky s označením Tescoma. Naposledy som takto držal v ruke v jednom obchodnom dome zaujímavé príbory uvedenej značky. Niet sa čo diviť, za 20 rokov existencie sa firma môže pochváliť sortimentom produktov predstavujúcim viac ako 2 000 položiek a každoročne k nim pribúda najmenej 250 nových výrobkov. Pred pár dňami som mal možnosť stretnúť sa a porozprávať s konateľom spoločnosti Tescoma Miroslavom Palátom.

Keď sme sa bavili o mnohých „pomocníkoch do kuchyne“, ktoré tam nesmú chýbať a  pochvaľujú si ich hlavne ženy, ubezpečil ma, že „Tescoma to má“.

Čo je podľa vás základom vášho podnikateľského úspechu?

Myslím si, že je to predovšetkým to, že od svojho vzniku v roku 1992 zostávame verní svojim pôvodným zásadám: ponúkať široký sortiment výrobkov prvotriednej kvality za priaznivé ceny, uplatňovať a rozvíjať vlastný vývoj i originálny dizajn kuchynských potrieb, propagovať obchodnú značku a dobré meno Českej republiky vo svete.

Vývoj aj výroba sa teda zrýchľuje. Čo sa zmenilo a čo je dnes nevyhnutné ponúknuť zákazníčkam či zákazníkom, aby zachovali priazeň vašej značke?

Keďže na trhu začína byť väčší záujem o nové materiály a technológie, napr. silikón v kombinácii s antikorom, sklom, keramikou alebo plastom, do výroby prichádzajú už aj výrobky z nášho oddelenia aplikovaného vývoja. Zákazníkov je možné rozdeliť na dve skupiny: na tých, ktorí nakupujú tradičný tovar, ktorému ostávajú verní, a na tých, ktorí v kuchyni radi experimentujú a neboja sa nových materiálov a nového dizajnu. Pre obidve skupiny máme širokú ponuku.

Viac sa dočítate v septembrovom čísle Beauty&Woman, ktoré je už v predaji.

 

Patrí do vydania