Wellness & spa hotel, Augustiniánský dům ****superior

„ Dobré je to iba vtedy, ak je to perfektné,“ hovorí Roman Taťák, marketing & sales manager, Wellness & spa hotel, Augustiniánský dům ****superior. Wellness hotel ktorý má ambície začať písať novodobú symfóniu á la Leoš Janáček

Aká bola vaša cesta na post vrcholového manažéra hotela Augustiniánský dům?

Cesta to bola veľmi pestrá. Po absolvovaní strednej ekonomické školy som rok študoval na jazykovej škole nemčinu a pritom som pracoval v centre potápania. Hlavnou motiváciou pre mňa bolo zarobiť si na štúdium a získať nejaké praktické vedomosti. Po skončení štúdia jazykovej školy som skončil i v centre potápania a za každú cenu som chcel zbierať skúsenosti v zahraničí. Náhodou som sa dostal do južného Tirolska do hotela Meranerhof, kde som začal pracovať ako commis di sala, teda pomocný čašník. V tomto krásnom hoteli som sa za 3 roky naučil mnoho zásadných vecí týkajúcich sa kompletného prístupu k zákazníkovi, prevádzky hotela, zoznámil som sa s mentalitou miestnych ľudí a pochopil som, čo je skutočný servis bez kompromisov. Naučil som sa rozlišovať priority a tvrdo pracovať. Veľkou výhodou pre mňa bola skutočnosť, že som mohol denne hovoriť po nemecky aj po taliansky, každý deň komunikovať s hosťami a zisťovať ich potreby a potom ich realizovať. Po čase som zmenil hotel za menší rodinný s kapacitou 55 lôžok, kde som pracoval ako hlavný čašník. Tam je táto funkcia takmer taká istá ako post manažéra hotela. Bola to úžasná skúsenosť a tam som si po prvýkrát povedal, že by som možno niekedy v budúcnosti tieto skúsenosti mohol doma zúročiť. Po štyroch rokoch som sa vrátil domov a tri roky som pracoval v agentúre prevádzkujúcej regionálnu televíziu, vydávajúcej noviny a organizujúcej spoločenské a kultúrne podujatia. Potom prišla ponuka od rodiny Borákovcov podieľať sa na prestavbe Augustiniánskeho domu v Luhačoviciach na nový luxusný wellness hotel. Dva roky príprav a komplexnej činnosti zahŕňali samotnú stavbu, výber dodávateľov, vízie, obchodný a marketingový plán. Mal som možnosť byť pri všetkých veciach, tzn. pri výbere aj tých najmenších detailov, napr. pri tom, aká tapeta bude v jednotlivých typoch izieb a či obal na mydle je dostatočne atraktívny a pod. V marci uplynuli dva roky odvtedy, čo je Augustiniánský dům v prevádzke, a veľmi ma teší, že i po takom krátkom čase patrí medzi špičkové wellness hotely. To, že Augustiniánský dům vznikol bez akejkoľvek hotelovej histórie a od prvého dňa mal jasnú ambíciu stať sa špičkovým wellness hotelom, je nesporná zásluha predovšetkým majiteľov Mirka a Petra Borákovcov, ktorí vložili svoje úsilie a peniaze do tohto projektu.

Viac sa dočítate v čísle júl - august Beauty&Woman, ktoré je už v predaji.

 

Patrí do vydania: 
Júl - August 2012