Miroslav Majoroš - Plážová sezóna v Bratislave sa začala

Od júna má hlavné mesto opäť k dispozícii svoju mestskú pláž. S pieskom, vodnými atrakciami, bohatým športovým a kultúrnym programom, ako i barmi a občerstvením. To všetko vďaka spoločnosti Slovak Telekom.

Ako vôbec vznikol nápad darovať Bratislavčanom mestskú pláž?

Prvýkrát sme pláž na Tyršovom nábreží otvorili v roku 2007. Bola súčasťou festivalu pouličného umenia T-Com Fiesta. Naším zámerom bolo vytvoriť oázu oddychu a relaxu ľahko dostupnú z centra mesta. Mimoriadne pozitívny ohlas verejnosti nás povzbudil do ďalších ročníkov a neustáleho rozširovania pláže, jej kapacít a možností pre návštevníkov.

Tento rok avizujete, že sa Magio pláž ponesie v duchu svetových pláží – postupne sa má predstaviť až 14 krajín. Medzi nimi napríklad Jamajka, Kuba Brazília či Mexiko. To určite prinesie návštevníkom pláže veľké spestrenie. Je šanca, že sa podobného letného potešenia dočkajú aj iné slovenské mestá?

Všetko je otázka peňazí. Magio pláž nepatrí medzi lacné projekty, a keďže chceme jej kvalitu a rozsah zachovať, sústredíme sa zatiaľ na hlavné mesto.

Pláž má premyslenú štruktúru, má svoje zázemie a dokonca, ako sme už naznačili, aj pravidelný program. Kto sa o všetko stará?

O toto všetko sa stará tím našich ľudí a agentúra, ktorá pre nás pláž realizuje a prevádzkuje. V spolupráci s nami agentúra pripravila celý koncept pláže, rozčlenenie do funkčných zón a jednotlivé aktivity. Samozrejme, my sme tí, ktorí majú posledné slovo. Nemôžem zabudnúť na partnerov, predovšetkým Magistrát Hlavného mesta SR Bratislavy a dvoch hlavných partnerov pláže, Slovenskú sporiteľňu a spoločnosť Huawei. Bez ich pomoci, ako aj podpory ďalších komerčných partnerov si celý projekt možno len ťažko predstaviť.

Viac sa dočítate v čísle júl - august Beauty&Woman, ktoré je už v predaji.

 

Patrí do vydania