Závratná kariéra Beyoncé pokračuje

Ďalší dôkaz o tom, že Beyoncé sa vo svete kozmetiky orientuje s inštinktom profesionálky, je na svete. Americká soulová diva predstavila ďalší parfum, škoda len, že tentoraz žiaden škandál nehrozí. Na rozdiel od predošlej reklamnej kampane vlastný parfum, nový Heat Rush, kráska prezentuje vo všetkej počestnosti.

Megaúspešná speváčka Beyoncé to vie poriadne roztočiť ako na hudobnom pódiu, tak aj vo svete kozmetického priemyslu. Už viacerí výrobcovia pochopili, že táto čokoládová krásavica je ako orientálne korenie. Otvára nové obzory, dráždi zmysly a pozýva do zóny zmyselnej exotiky. Znalci nikdy netajili, že najvydarenejšie reklamné kampane boli vždy namixované z pôsobivých obrazov, chytľavých hudobných prvkov a škandálu. Beyoncé sa do tejto šablóny podarilo vpísať minimálne dva razy. V roku 2008 kampaň na farbu na vlasy rozpútala búrlivú polemiku o rasovej otázke. Čokoládová Beyoncé sa v reklamnom šote prihovárala s výrazne zosvetlenými vlasmi, čo v prípade reklamy na farbu na vlasy nebolo nič nezvyčajné. Šok však spôsobila speváčkina príliš zosvetlená pleť a tisíce fanúšikov si právom kládlo otázku, o čo známemu kozmetickému koncernu vlastne ide. Ten digitálne zosvetlenie speváčkinej pleti poprel, vraj šlo o hru so svetlom pri fotení (žeby naozaj dokázalo zázraky?), no ani toto vysvetlenie výsledok neovplyvnilo. Z Beyoncé bola beloška ako hrom a svetom prebehla vlna diskusií na tému rasizmu v módnom priemysle. Našťastie, šok, ktorý speváčka prednedávnom spôsobila anglickým rodičom, nemal s farbou pleti nič spoločné. Reklama na parfum Heat Angličanom pripadala natoľko „horúca“, až sa začali obávať o svojich potomkov. Britská rada pre reklamu nakoniec štrnástim podnetom na stiahnutie reklamy vyhovela. Aj keď len čiastočne. Vysielanie reklamy povolila po pol ôsmej večer, teda v čase, keď britské deťúrence zrejme sladko spia.

Viac sa dočítate v čísle júl - august Beauty&Woman, ktoré je už v predaji.

 

Autor
DANA MIHÁLIKOVÁ
Patrí do vydania