S CK SATUR zažijete dovolenku šitú priamo na mieru

Slnko, more, pláže, nádherná exotika, kvalitné hotely a apartmány, vzrušujúci dotyk histórie i súčasnosti, poznávanie a shopping, aktívny oddych alebo sladké ničnerobenie. Toto všetko a ešte oveľa viac vám ponúka v roku 2011 cestovná kancelária SATUR, líder v oblasti cestovného ruchu na Slovensku, ktorý ako už tradične prichádza s najširšou ponukou produktov a služieb, najvyššou kvalitou a hlavne s výbornými cenami. Aj na základe toho – podľa prieskumu agentúry Marketvision – vnímajú dovolenkári cestovnú kanceláriu SATUR ako profesionálneho a spoľahlivého partnera. Čo teda najviac zaujíma celý tím najvyhľadávanejšej cestovnej kancelárie u nás a o čo sa snaží, je práve spokojný zákazník. O naplnení týchto cieľov a ambícií, ako aj stále rastúcich požiadaviek klientov sme sa porozprávali s generálnou riaditeľkou CK SATUR Eleonórou Fedorovou.

Vaša cestovná kancelária má už tradične najbohatšiu ponuku podporenú vysokou kvalitou. Čo teda ponúka a ako sa prispôsobuje požiadavkám náročných klientov v roku 2011?

„Máte pravdu, slovenskí cestovatelia sú z roka na rok náročnejší, a to hlavne na kvalitu služieb. Každoročne vyhodnocujeme tisíce dotazníkov od našich klientov a na základe ich pripomienok upravujeme ponuku hotelov, pridávame nové oblasti, pripravujeme nové produkty. Slovenskí dovolenkári sú však z roka na rok aj aktívnejší a radi spájajú pobyt pri mori s poznávaním – k už overeným obľúbeným okruhom Gréckom, Kalábriou a Sicíliou, južným Tureckom pribudli nové okruhy – po Maroku, Baleár­skych ostrovoch, ako aj okruh Portugalskom či Andalúziou. Veľkému záujmu sa tešia plavby na luxusných zaoceánskych lodiach po Stredomorí, Nórske fjordy či Karibik. Na tento rok sme pripravili širokú ponuku poznávacích zájazdov do exotických krajín – Čína, Japonsko, Thajsko – Malajzia – Singapur, Južná Amerika či okruh po USA.“

Čo najviac oceňujú a čo si vážia stáli klienti vašej cestovnej kancelárie?

„To sa treba opýtať ich... Z našich výskumov vyplýva, že si naši klienti vážia stabilitu a tradíciu najväčšej cestovnej kancelárie. Určite však oceňujú aj to, že pre nich každoročne pripravujeme množstvo noviniek – nové destinácie, nové poznávacie okruhy, nové produkty...“

Kvalita vašich služieb a servisu je známa. Rozhodujúca väčšina dovolenkárov však porovnáva ceny rovnakých destinácií v rôznych cestovných kanceláriách. Aké zvýhodnenia a bonusy ste pripravili pre klientov v tomto roku, resp. pre tých, ktorí sú ochotní zaplatiť celú dovolenku alebo jej časť v predstihu?

„Tento rok sú ceny zájazdov najnižšie za posledných 5 rokov a zľavy za včasný nákup opäť výhodnejšie. Tí, ktorí sa dokážu rozhodnúť do konca marca, majú možnosť využiť zľavu až do výšky 22 % alebo ponuku pobytu 2 detí úplne zdarma vo vybraných hoteloch.“

Veľa dovolenkárov si vyberá každý rok inú destináciu. Aké sú „horúce novinky“ CK SATUR v tomto roku?

„Najhorúcejšou novinkou je Talianska Kampánia letecky z Bratislavy. Táto oblasť ponúka nielen pobyty na krásnych piesočnatých plážach v Paestume, na ostrove Capri či v Amalfi, poznávanie Neapolu a okolia, ale aj kulinárske zážitky – z tejto oblasti pochádza pravá pizza margarita či mozzarela di bufallo. Ďalej je to baleársky ostrov Menorka, Francúzska riviéra, grécky ostrov Mykonos či Dubrovnik letecky.“

Sme časopis určený hlavne pre „nežnejšiu časť“ populácie, ktorá rada nakupuje. Vieme, že hitom sa u vás stávajú aj zájazdy spojené s poznávaním a nákupmi. Na čo všetko sa naše čitateľky môžu tešiť v nastávajúcej sezóne?

„Práve spomínaná oblasť Kampánie je rajom aj na nákupy v značkových outletoch za výhodné ceny. Okrem toho určite netreba zabudnúť na mekku módy Miláno. Zájazdy do New Yorku nielen za shoppingom sa takisto tešia veľkej obľube. A Dubaj či Istanbul sú obľúbené aj vďaka nákupom v bazároch, ale aj v nákupných galériách.“

Neustále rozširujete ponuku pre vašu najväčšiu skupinu klientov, ktorú tvoria rodiny s deťmi. Aká teda bude komfortná rodinná dovolenka s vašou cestovnou kanceláriou?

„Rodiny s deťmi vyhľadávajú hotely so službami all inclusive, hotely s akvaparkom a detské kluby s animáciami v slovenčine. Toto spĺňajú hotely s našimi animátormi, ktorí sú súčasťou medzinárodných animačných tímov v hoteli na Malorke, na Rodose, v Kalábrii či v Tunisku. Rodičia, ktorí chcú mať postarané o program pre svoje deti a radi sa aj zapoja do súťaží s nimi, určite ocenia náš rodinný klub Planet fun – na Korfu, v Turecku či v Egypte. Novinkou je plávanie s bábätkami a deťmi do 8 rokov so skúsenou cvičiteľkou na Rodose, Korfu a v Turecku.“

Na druhej strane je tu skupina náročných „VIP klientov“. Aký servis ste pre nich pripravili, resp. dokážete splniť aj niektoré ich individuálne požiadavky?

„Okrem rozrastajúceho sa počtu päťhviezdičkových hotelov a hotelov de luxe majú možnosť využiť individuálny transfer z letiska do hotela, odlety do našich destinácií so službami našich delegátov aj z letiska Viedeň, služby individuálneho sprievodcu na poznávanie alebo dovolenku šitú na mieru podľa požiadaviek klienta.“

Stále rastie záujem o tzv. aktívny typ dovolenky, z ktorej sa klienti chcú vrátiť nielen opálení a odpočinutí, ale aj s krajšou a sformovanejšou postavou a nezáleží im len na „all inclusive“. Akú máte ponuku pre túto skupinu klientov?

„Novinkou sú zumba a flowin počas dovolenky na Kréte a v Tunisku, tenisové akadémie s Henrietou Nagyovou v Turecku, cyklotúry na Malorke či tanečné akadémie.“

Mám pre vás aj jednu osobnú otázku, ktorá bude zaujímať a možno aj inšpirovať našich čitateľov. Aký typ dovolenky uprednostňujete vy a ktorú novú krajinu, v ktorej ste ešte neboli, ste navštívili v uplynulom roku?

„My sme aktívni dovolenkári, radi poznávame a veľa športujeme. Minulé leto sme však mali malé bábätko a tak sme si prvýkrát vyskúšali dovolenku vo vilke pri pláži na Menorke. Požičali sme si auto a každý deň sme sa vybrali za poznávaním nových pláží či miest na pobreží a vo vnútrozemí. Tento ostrov ma očaril nádhernými plážami na juhu, divokým severom so skalnatým pobrežím a malebnými zátokami, katalánskym mestom Ciutadella či hlavným mestom Magon s najväčším prírodným prístavom. Tento rok ho môžete nájsť aj v našej ponuke.“

Redakcia Beauty&Woman ďakuje pekne za rozhovor.

 

Patrí do vydania: 
Marec 2011