Esteé Lauder Tom Pecheux, nová kolekcia jesenného líčenia

Tom Pecheux začal svoju kariéru ako pomocník legendárnej maskérky Lindy Cantellovej. Až začiatkom 90. rokov, keď začal veľmi úzko kreatívne spolupracovať s Mariom Testinom a Carine Ritfeldovou, sa Tom Pecheus presadil ako kreatívna osobnosť v mejkape..

Prelomová reklamná kampaň na House of Burberry a neskôr pre Gucci formulovala novú vizualizáciu ženskosti: silná, sexuálne nabitá a pritom zraniteľná. Rozhodol sa nezakrývať mejkapom celú tvár, namiesto toho zručnou hrou medzi nahotou a jej zakrývaním v provokatívnych kreáciách zvýraznil iba oči alebo pery, veľakrát sa zdala tvár modelky úplne nahá. Pracoval ako kreatívny riaditeľ pre značku Shiseido a vytvoril pre túto značku moderné kozmetické impérium. Vytvoril reklamné kampane pre značky Yves Saint Laurent, Givenchy, Balmain, Burberry, Gucci, Dolce&Gabbana, Michael Kors a Versace. Počas svojej kariéry spolupracoval s tými najlepšími módnymi fotografmi, akými sú Mario Testino, Patrick Demarchelier, Mario Sorrenti, Peter Lindbergh, Craig McDean, Inez Van Lamsweerde a Vinoodh Matadin. V októbri 2009 sa stal Tom Pecheux kreatívnym riaditeľom pre mejkap Estée Lauder, čo je vlajková loď The Estée Lauder Companies. Tom Pecheux navrhol novú kolekciu jesenného líčenia Blue Dahlia, Pure Color Collection v dvoch farebných variáciách, 17 odtieňov nových očných tieňov Pure Color, nové lesky na pery Pure Color Gloss.

Autor
Daniela Drábová
Patrí do vydania