Flakón roka 2010

Pošlite sms a vyhrajte vôňu! Odmeníme šesť čitateľov.V apríli sa uchádza o vašu priazeň šesť nových luxusných flakónov. Pošlite SMS v tvareBW1(medzera)odpoveď(medzera)kontaktné údaje na číslo6661. Cena odpovednej SMS je 0,199 € s DPH / 6 Sk s DPH. Konverzný kurz je 1 EUR = 30,1260 SKK.Služba je dostupná pre klientov v sieti T-Mobile, Orange a Telefonica O2. Službu technicky zabezpečuje A SMS, s r.o.

1. Boss Orange Celebration of Happiness, BOSS, Hugo Boss
Flakón a vonkajšie balenie je ozdobené kvetinovou dekoráciou podľa vzoru z kolekcie dámskeho oblečenia Boss Orange, na jar/leto 2010. Kreatívny riaditeľ Boss Orange, Eyan Allen sa inšpiroval pri vytváraní kvetinového dizajnu obrazmi Marka Rotha. „Ručne maľovaný originál evokuje romantické a bohémske pocity. Zachytáva neobyčajný pocit šťastia, ktorý ladí s myšlienkou novej limitovanej edície Boss Orange Celebration of Happiness”, hovorí Eyan Allen. Tvárou reklamnej kampane vône je opäť herečka Sienna Miller.

2. Trésor in Love, Lancôme
Štíhle a predĺžené línie flakónu vône Trésor in Love vychádzajú z pôvodného flakónu vône Trésor, ale majú nový a moderný vzhľad. Precízne vypracovaný flakón vyžaruje históriu a šarm. Hrdlo flakónu je ozdobené ručne vyrobenou čiernou saténovou ružou, ktorá zvýrazňuje jeho zmyselnosť. Cez priehľadné sklo presvitá ružová farba sviežej vône Trésor in Love.

3. incanto bloom, Salvatore Ferragamo
Jedným z najznámejších symbolov značky Salvatore Ferragamo je mašľa z kolekcie Vara. Žiarivý biely flakón od renomovanej dizajnérky Sylvie de France vás očarí atraktívnym kontrastom čiernych a ružových púpavových kvetov, ako aj uzáverom v tvare slávnej mašle Vara. Flakón vône stelesňuje všetky prvky, ktoré stáli pri tvorbe nového sveta Cult Collection - eleganciu, módu, vkus, rafinovanosť a fascináciu. Incanto bloom je vábivá kvetinovo-ovocná toaletná voda, ktorú vytvorila Sophie Labbé.

4. VERSUS, VERSACE
Vôňa Versus je uzavretá v krištáľovom flakóne, ktorého dizajn sa vracia k hre na protiklady vyjadrené premenami: od chladného k hrejivému, od klasiky k drzosti, od vznešenosti k dekadencii. Logo vône Versus sa hrdo týči v strede flakónu a rozžiaruje ho vrúcnou zlatou farbou. Živá príťažlivosť vône sa odráža v hlbokom energickom nádychu tmavých tónov, ktorý sa stráca v priehľadnom závoji fialového odtieňa. Tieto výrazné znaky tvoria neodolateľný flakón vône VERSUS.

5. AZZARO, CHROME SPORT
Štíhly, ergonomický, hi-tech flakón má nová svieža pánska vôňa Azzaro Chrome Sport. Zatiaľ čo nekonečno sa odráža v chromovóm vyhotovení uzáveru, blankytné modré sklo posilňuje sviežosť citrusovo-akvatickej, drevitej vône.

6. LOLITA LEMPICKA, Eau Du Désir
Eau Du Désir je kombináciou svetla, sviežich citrusových tónov a zmyselných kvetinových a pižmových akordov. Krehká a žiarivá interpretácia vône kvetu fialky. Flakón vône sa pýši provokačnými krivkami a je oblečený do „zlatej bielizne“tvarovanej fialkovými a brečtanovými vzormi do krajky. Limitovaná „voda túžby” módnej návrhárky Lolity Lempickej.

Autor: 
Daniela Drábová
Patrí do vydania: 
Apríl 2010