Ľudmila Palušková - Verná Dioru

Väčšina z nás, ktoré si ešte pamätáme časy pred „nežnou“, vieme, aké úbohé to vtedy bolo s kozmetikou. Jedna značka, pramalý výber. Jediné vystúpenie z radu si mohli dovoliť tie z nás, ktoré si dokázali zohnať bony a mali dostatok času a trpezlivosti na nekonečné čakania v radoch. V tom čase však predsa len existovala jedna značka, ktorá – nevedno prečo – občas aj tých časoch prenikla medzi náš ženský pospolitý ľud. Dior – to je to zázračné meno, ktoré aj dnes, po toľkých neuveriteľných rokoch, dokáže zarezonovať v našich mysliach. Výrazne zarezonovať.

Pani Palušková je tejto značke verná už viac ako dvadsať rokov. A to nielen iba ako jej aktívna používateľka. S touto značkou spojila aj svoje profesionálne pôsobenie. „V roku 1988 som sa prihlásila na konkurz na kozmetičku. Bola to v tom čase veľká vec, Dior bol pojem a úprimne povedané, neverila som vtedy veľmi tomu, že by to mohlo vyjsť,“ spomína na svoj prvý kontakt s kozmetickým pojmom. Ako sa ukázalo, jej obavy boli neopodstatnené, lebo kozmetický salón sa uchytil a našiel si svoju stálu a vďačnú klientelu. „Rok 1999 mi však priniesol jednu zásadnú zmenu. Zatiaľ čo dovtedy som bola zamestnancom, od tohto roku som sa sama stala majiteľkou kozmetického salónu Dior,“ hovorí pani Palušková o období, keď sa musela rozhodnúť, či vstúpi do vôd pre ňu dovtedy neprebádaných. Prevádzkovanie značkového kozmetického salónu totiž nie je ani jednoduchá, ani nenáročná záležitosť. Majiteľ musí zvoliť vhodný, reprezentatívny priestor nachádzajúci sa na adekvátnom mieste. Ten si nemôže zariadiť podľa vlastného uváženia, ale tak, ako mu to navrhnú dizajnéri Dioru.
.

viac sa dočítate v septembrovom čísle Beauty&Woman, ktoré je už v predaji.

Patrí do vydania: 
September 2009