Magnólia - Pozvánka do Piešťan

Rozhovor s  generálnou riaditeľkou a predsedníčkou predstavenstva hotela Magnólia v Piešťanoch Ing. Petrou Valachovou.

Pani riaditeľka, ako ste sa dostali k hotelierstvu a aká bola vaša cesta až k súčasnej pozícii v hoteli Magnólia?

Pri pohľade do minulosti môžem povedať, že táto cesta mala svoju logickú kontinuitu. Niekoľko mesiacov po skončení vysokej školy sa mi naskytla možnosť teoretické vedomosti získané štúdiom doplniť praxou v renomovaných zahraničných hoteloch. Na štúdijno-pracovnej stáži zameranej na manažment malých a stredných podnikov som pôsobila v hoteloch patriacich do siete Starwood hotels and resorts. Pracovala som v talianskej Florencii v päťhviezdičkovom hoteli Grand hotel, ktorý patrí pod značku THE LUXURY COLLECTION, a v The Westin Excelsior, ktorý patrí pod značku WESTIN. Absolvovala som tam prax vo všetkých hotelových oddeleniach. Po návrate z Talianska som pracovala v hoteli Tatra v Bratislave, kde som sa oboznámila s prevádzkou a marketingom hotela, ktorý – naopak – nepatrí do hotelovej siete. Napokon prišla ponuka na post generálnej riaditeľky hotela Magnólia v Piešťanoch, kde pôsobím doteraz.

Akým spôsobom ste po vašom nástupe tieto skúsenosti premietli do vášho pôsobenia v hoteli? Pristúpili ste k nejakým zmenám a aké zlepšenia plánujete v budúcnosti?

Mojou veľkou snahou je nielen samozrejmé úsilie o narastajúcu spokojnú klientelu, ale i úsilie o jedinečnosť, ústretovosť, individuálny prístup, teda snaha ponúknuť klientom niečo iné, neobvyklé, čo by ich motivovalo k opätovnému návratu do hotela. Jednou z primárnych úloh dôležitou pre plynulý chod hotela je stabilizácia personálu. Kladiem preto veľký dôraz na výber zamestnancov, ktorí sa chcú stať súčasťou kolektívu hotela Magnólia, hotela s dlhodobou tradíciou. Jedným zo stanovených cieľov vedenia hotela je bezpochyby aj modernizácia objektu. Modernizujeme nielen interiérové priestory, ale chystáme aj zásahy do externých plôch v bezprostrednom okolí hotela. V pláne je napríklad vytvorenie novej reštaurácie, ktorá bude spojená s existujúcou terasou a bude ponúkať výhľad na rieku Váh. Hostia hotela Magnólia budú ubytovaní v komfortných izbách s novým interiérom, k dispozícii budú aj nové konferenčné priestory. Zvýšenie pohodlia klientov nášho hotela predstavuje aj výstavba nového hotelového parkoviska, čím sa súčasná kapacita rozšíri o ďalších päťdesiat parkovacích miest.

Čo všetko teda hotel momentálne ponúka, na akú klientelu sa sústreďuje?

Hotel Magnólia ponúka svoje služby predovšetkým biznisovej klientele a doplnkovo aj pobytovej klientele. Hotel funguje celoročne a v každom ročnom období tu naši hostia nájdu niečo zaujímavé. Štandardnou službou sú okrem ubytovacích, stravovacích a kongresových služieb aj služby relaxačného centra. V ňom môžu klienti využiť krytý bazén, saunu, masáže, medzi ktorými nechýbajú ani tie najnovšie vrátane medovej či čokoládovej. Reštaurácia ponúka predovšetkým zdravé ľahké jedlá, rozličné cestoviny a rôzne druhy šalátov. Hotel je i spoluorganizátorom rôznych kultúrnych podujatí. Na usporiadanie kongresov je možné využiť veľkú kongresovú sálu, kongresovú sálu Herold či salónik Diplomat.

Piešťany sú vyhláseným kúpeľným mestom s prekrásnym okolím. Čo by ste odporučili budúcim klientom hotela Magnólia na spestrenie ich pobytu?

Našim klientom pravidelne ponúkame množstvo zaujímavých balíčkov, do ktorých je zvyčajne zahrnutá plavba po Váhu, večer grilovaných špecialít, samozrejmosťou je i voľný vstup do hotelového bazénu. Hotel Magnólia je ideálne situovaný priamo v centre Piešťan, takže naši hostia môžu pohodlne absolvovať naozaj pôsobivé prechádzky po okolitých uliciach i parkoch a kochať sa rozmanitou miestnou architektúrou i krásnou parkovou výzdobou. Okolie Piešťan je priam stvorené na výlety či turistické vychádzky do okolitej prírody. Cieľom môže byť napríklad hrad Tematín, kaštieľ v Moravanoch či obľúbené lyžiarske centrum Bezovec, v lete vodné lyžovanie na piešťanskej Sĺňave. Stačí len kliknúť na webovú stránku www.hotelmagnolia.sk a vybrať si to, čo vám zo škály našich služieb najviac vyhovuje.

Za rozhovor ďakuje MUDr. Martin Petráš

www.hotelmagnolia.sk

Patrí do vydania: 
Jún 2009